Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

måndag 7 juni 2010

Gröna Lund

Idag efter jobbet följde jag med Calles klass på en liten avslutningskväll på Gröna Lund. Hans skolavsutning är nu på onsdag. Calle hade turen med sig och vann bla en stor kartong med Dumle. Calles kompis Christoffer hade också tur och vann en kartong med Geisha och en rosa hatt.

Jag passade på och åt Langos som är så gott med skagenröra och rödlök. Det är gott och hör Grönan till!
Imorgon är det först jobb som gäller. Sen skall jag och Linnéa ta hand om ponnyn hon sköter. Två jordgubbstårtor skall bakas till Calles avslutning också. Kanske hinner jag till Hötorget på lunchen för att köpa lite jordgubbar?

Sov gott inatt igen gott folk... Hoppas att Ni haft en bra dag! Kram Sofia

2 kommentarer:

  1. -Oj så mycket godis! Va roligt att han vann! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk vilken lycka! Både för Calle och tandtrollen... :) Kram Sofia

    SvaraRadera