Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

onsdag 15 maj 2013

Gullviva, Daggkåpa och Vårärt, alla var dom där :)

Passade på att plocka lite blommor idag när vi var bort till skate rampen. Det är så grönt och fint nu och solen värmer så skönt. Fick två fina kort idag, ett av min kära mamma och ett av min kära moster. Jag blev så glad, fick även smultron- och jordgubbsplantor av mamma. Det kommer barnen uppskatta framöver. Tänkte på en sak i skate rampen idag, att ungdomarna verkade uppskatta mitt och Stefans sällskap, att det fanns vuxna på plats. Vi satt ju iof bara där högst upp i rampen och solade och la oss inte i men dom kom fram själva till oss och pratade, bad om papper till skrapsår dom fått mm.. Dom var även snälla och hjälpte Benjamin som var minst i rampen. En tanke bara... att vi vuxna behövs. Nu är det ganska sent och vår natt i Stockholm. Godnatt :) Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar