Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

söndag 31 juli 2011

Och bundit fast dem i svansen...

Ja! Idag har jag träffat alla trollungarna på en och samma dag. Först Benjamin och sen Calle och Linnéa som ÄNTLIGEN har kommit hem och mellan landat... På torsdag åker de till Italien. Mm, de är beresta mina barn och självständiga. De kommer gå bra för dem i livet. Verkar inte stressa upp sig för något alls nu för tiden. Ikväll har de har tittat på en film, "Into the wild" som jag trodde de var för unga för att uppskatta men de satt som klistrade vid tv:n... Jag stod i köket och bakade frallor, så nu doftar det av nybakat både i Rissne och i Handen. Jag är nästan som en bakmaskin men jag tycker det är jätteroligt och så doftar det så hemtrevligt när det är klart. Tänk om man skulle ordinera patienter att baka frallor en gång om dagen istället för att skriva ut glädjepiller... Nu bakar inte jag för att bli glad, det är jag ändå men man hinner fundera lite när man står där och jag tänkte på just det idag, att trötta, ledsna människor kanske skulle bli lite gladare om de fick baka lite goda frallor som de åt till kaffet sen... Ja det är synd om människan och jag, jag är lite knasig men jag är sån. Lägger ut några bilder från idag, bl.a. två som Benjamin tagit utan att ja märkte det. Bra fotat för att vara fyra år. Jag ser ut att säga ngt viktigt till Stefan som mest verkar intresserad av havregrynsgröten :) Nä, nu skall jag sova. Imorgon väntar jobb hela långa dagen. Sov gott! Kram kram











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar