Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

torsdag 4 november 2010

Några lediga dagar...

Efter en hel helgs jobb och tre nätter på det så känns det extra skönt att få vara ledig några dagar. Barnen har höstlov och nu skall jag vara ledig med dem hela veckan ut. Mini semester med andra ord!
Då behövs ju också en bra bok att läsa om kvällarna. Har aldrig läst något av GW tidigare, så nu skall jag prova det. God choklad till mamman och kolor till barnen. Bilderna tog jag igår kväll men somnade med datorn i knät...




2 kommentarer:

  1. Det där såg mysigt ut!
    Hoppas du gillar boken, du kan få låna en hel drös med GW-böcker av mig sen om du gillar dom.
    Du det finns en liten award i min blogg till dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såg väldigt mysigt ut.
    Är själv dålig på att läsa böcker, det går liksom i perioder. Ibland inga alls och ibland flera stycken på raken. Men hus som helst så måste tipsa om en som är... hum.. hur ska man beskriva den... trevlig kanske; Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. En lättläst annorlunda knasig bok som piggar upp. :)

    SvaraRadera