Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

tisdag 9 november 2010

Jag har fått en blogg award!

Jag har fått den av Mirakelmaman, en av bloggarna jag själv följer. Tack! När man har fått den här awarden innebär det att man skall göra några saker.
Bla lägga ut sitt favoritfoto, skriva om tre saker som ligger en varmt om hjärtat och slutligen skicka vidare awarden till fem bloggare. Det skall jag pyssla med i lugn och ro när barnen somnat. Imorgon är jag ledig. Det skall bli skönt. En av mina mycket kära arbetskamrater kommer hit och fikar. Funderar på att köpa lite cernitlera och göra kylskåpsmagneter. Det är ganska fint att göra små som ser ut som lussebullar eller pepparkakor så här mot advent. Idag har jag varit på RAKEL utbildning, RAKEL är ett slags radiosystem som bla polisen jobbar i. Det var en givande dag och roligt att möta de som jobbar ute i ambulansverksamheten. Jag hör ju mest deras röster om dagarna och de min...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar