Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

tisdag 17 augusti 2010

Men mjölken då...?

Ja, vart hade jag ställt ifrån mig den kassen då, undrade jag när jag skulle packa in allt i bilen utanför Willys... Nu  var det så illa att jag inte ens handlat någon mjölk. Ingen yoghurt, juice, leverpastej eller några bananer heller... Allt det som jag i själva verket åkt iväg för. Min hjärna snurrar! Vardagen, den är inte på plats än, på gott och ont... Middagen stod på bordet så sent som halv nio ikväll. Det har skjutsats till höger och vänster. Provats hockeydressar i Spånga. Inhandlats busskort och en del nya kläder till Calle. Badet som jag lovat Linnéa och hennes kompis hann vi inte med. Så här skulle det ju inte bli... Jag skulle ju inte springa som en galning till t-banan om morgnarna. Jag skulle ju kolla på alla avsnitt av "Sommar med Ernst" och inte stressa med några matkassar. Det skulle ju mataffaren.se ordna åt mig... Allt blir inte riktigt som man tänkts sig men någon sa nån gång att "om man bara är medveten om sina problem har man kommit halvvägs..."
Då så! Nya tag imorgon. Jag kanske kan börja med att försöka hinna gå till t-banan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar