Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

tisdag 15 oktober 2013

Glutenfri äpplekaka & fina kompisar

Fick ett paket med fina små doftljus av min arbetskamrat Lena i natt när vi jobbade. Gulligt av henne, tände ett på lilla bänken i hallen när jag vaknade, doftade mycket milt och lugnt av lavendel och rosmarin. Bakade en gluten fri äppelkaka på florsocker, smör, ägg, vaniljyoghurt, potatismjöl, mandelmjöl och kokosflingor bl.a. Blev jättegod,  Tog med den och bjöd Stefans pappa på sen på em. Vi var båda trötta efter natten så sen blev det soffan och film. Sov gott!




2 kommentarer:

  1. Mmm, ser gott ut! :)

    Vilka veckor har Linnéa praktik? Tänkte jag skulle kolla upp det. Skickade nyss ett mail till dig men det var nog till en gammal adress för det levererades inte. Och min mobil blev stulen för något år sedan så ditt nummer har jag inte heller kvar. Men skicka ett mail eller mess till mig. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej :) Tack snälla! Jag kollar och mejlar. Kram

    SvaraRadera