Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

onsdag 7 november 2012

Verbenatvål och mannagryn...

Det är kväll och mörkt och kallt ute. Igår fick Stefan och jag den här tvålen av Britt-marie och Jerry när de hälsade på. Ljuvlig! Idag har jag varit hos doktorn och fått bandage och stelkrampsspruta. Jag min klanta skar mig rätt ordentligt i fingret igår när jag lagade mat. Benjamin följde med mig och tittade på när jag fick sprutan, han var så omtänksam den lilla gossen. Det var spännande Sofia sa han. Han frågade vart dom hade tråden nånstans man skulle sy med :) När Stefan åkt till jobbet för att jobba natt åkte Benjamin och jag till Britt-Marie och Wilda. När vi kom hem åt vi mannagrynsgröt till kvällsfika.
                                                             Sov gott nu!
Den här tvålen är vår favorit.
Jag tror visst de bytt utseende på påsen.
Trött men snäll liten gosse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar