Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

lördag 26 februari 2011

Nu skall jag snart sova...

Jag gäspar och är jättetrött! Men imorgon bitti då är det jag som myser med te och tända ljus. Det är den bästa stunden på dagen tycker jag. Helst skall alla andra sova så jag får sitta själv i tystnaden och vakna till. Jag tittar runt lite på bloggar jag brukar läsa och sen lite i tidningen. Jag är dålig på att läsa den ordentligt men har fler än en gång försökt bli en sån som njuter av att läsa tidningen från första till sista sidan. Nu har jag haft en prenumeration där jag får den som e-tidning alla dagar i veckan men på helgerna kommer även papperstidningen. Nä, nu gäspar jag mer än jag kommer på något att skriva om. God natt på Er! Sov gott!

1 kommentar:

  1. Hoppas du sov gott och att du fick en riktigt lugn och härlig start på söndagen! Du lyckas förmedla så underbara känslor i dina inlägg så jag riktigt myser när jag läser!

    SvaraRadera