Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

torsdag 20 januari 2011

Små pärlor i vardagen...

Det är mysigt att köpa nya ljus och små blommor så här under vintern tycker jag. Det känns lite ombonat hemma då. Igår kväll kom jag och Calle i säng sent. Han hade varit i Katrineholm och spelat hockeymatch, klockan visade på tjugo över elva när de rullade in med bilarna till ishallen. Men vad gjorde det? Ingenting, Calle var lycklig målskytt och med två smörgåsar och ett glas mjölk i magen sov han som en stock i natt. Kvart över sju åkte han med bussen till skolan nu på morgonen. Vad duktiga de är alla ungdomar som tränar så mycket och samtidigt är så duktiga i skolan. Linnnéa var också duktig igår och åkte  buss själv hela långa vägen ut till ridskolan på Färingsö. Jag är glad över att de verkar tycka det är roligt med sina sporter och har en bra fritidssysselsättning med kloka förebilder. Jag skall jobba hela helgen. Tror jag skall baka ngt idag och överraska med på jobbet. En kladdkaka kanske? Trevlig helg! Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar