Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

söndag 30 januari 2011

Giv mig lite tid och lite mer energi just nu, tack...

Helgen gick fort. Har bla handlat några nya blommor, vita krokusar, vita hyacinter, citrontimjan och sen två nya zinklådor som jag tänkte ha ljus i. Har inte hunnit "pyssla" till det, det får bli en annan dag. Till middag åt vi kyckling, den var inne nästan två timmar i ugnen på svag värme och blev mycket god. Jag är så trött, trött, trött så nu skall jag sova, det måste man göra ordentligt. Det är viktigt att sova. Längtar redan tills imorgon kväll när jag skall få gå och lägga mig för att sova igen. Måste bara skriva en sak till kom jag på, det ljusbruna fula ljuset som är lite snurrat. Det doftar underbart av jasmin och vanilj. Brukar inte köpa doftljus men det här måste jag nog alltid ha hemma känner jag. Åh, så gott det doftar. Så, nu så säger jag godnatt!





1 kommentar:

  1. Vilken mysig helg du haft! Njut av det fina du köpt vet jag. Jag anar vårkänslor i dem. Är det månne vårtröttheten som gör sig påmind? Kram på dig och sov så gott så gott så gott....Zzzzzzzz

    SvaraRadera