Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

söndag 16 januari 2011

"En pizzabagare här bor i..."

Igår kväll bakade vi pizza. Mums vad gott det blev, allt möjligt gott hade vi på. Linnéa var duktig och gjorde både pizzadegen och tomatsåsen alldeles själv medan jag for till affären och köpte det vi skulle ha på. Nu är det söndagmorgon här hemma. Calle ligger på sitt rum och spelar på sitt PS3, Linnéa tittar på barnprogram och jag sitter här och skriver till Er. I em är det ishallen och hockeymatch för Calle som gäller. Sen skall granjäveln ut, som vanligt några dagar för sent. Tror jag kastar ut den genom vardagsrumsfönstret, barnen får hålla vakt där nere. Varning för snöras och fallande julgranar! Hoppas Ni får en fin söndag i duggregnet!





Min pizza före...

och efter!


Linnéas pizza före...

och efter!

2 kommentarer:

  1. Mmmm så gott det ser ut! Bjuder in mig på pizzakväll hos er när jag kommer hem för det ser verkligen ut som ni kan det där. ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen! Då skall vi baka pizzor tillsammans! :) Kram

    SvaraRadera