Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

söndag 22 juni 2014

Summering i bilder av sista dagarna :)

Vi har ätit hemgjord potatissallad med olika tillbehör, ena gången var det rostbiff.
Benjamin har slutat första klass.
Fått fina cykel saker av min älskade Stefan ❤️
Det är verkligen jätteroligt att cykla :)
Vackra landskap att cykla längs vägarna
Stefan och jag var på Kent, super bra!

Fick en fin kakburk på affären om man köpte kakor, nu fyller jag den med Ica Basics billiga cockies för ca 6kr paketet. Calle, Linnéa & Benjamin tycker det är jättemysigt nu när det är sommarlov.
Jag har fyllt år och fick den här fina hushållsassistenten, blommor och chokladask av Stefan och barnen, fin bröd bok av svärmor, cykel vantar av svärfar & blomma och mkt mer fint av mamma pappa brorsan och moster. 

Vi har firat midsommar i Hälsingland i en stuga vi hyrt, det var så mysigt. Linnéa gjorde en fin jordgubbstårta, vi fiskade i Ljusnan, en kväll fick Stefan upp en mussla som bitit sig fast på dragets sida.
Fick en gammal låda av min mamma idag, den blev en fin hylla hemma i köket hos oss med fina ängeln på jag fått av Linnéa. 

Det var en liten summering av sista dagarna, allt är bra med oss, jag är iof super förkyld just nu o har fått tillbaka febern men det ger sig, bara att vila. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar