Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

onsdag 25 juni 2014

Mat

Idag handlade vi mat från Kvantum som hade gratis hemkörning första gången man provade. Det var super smidigt nu när jag är genomförkyld och Steffe hade jobbat natten som varit & skulle jobba i natt igen stackarn. Det kom en liten lastbil, jag stod som en tant i fönstret o kikade ha ha :) 

Fick en liten tur ut ändå sen när vi behövde ny lampa från Biltema. Det var bra för där hade dom söta sommarservetter också :)
På kvällen innan Steffe åkte till jobbet åt vi lövbiff m riven pepparrot och tomatsallad.
Sen ägnade jag mig åt att se trädgårdsprogram och kalka av kaffebryggaren. Man låter 2 dl ättikssprit och 8 dl vatten gå genom bryggaren, sen 4 nya kannor rent vatten för att skölja ur. Det är så fin kartong på sommarkaffet tycker jag.

Köpte välling idag också, det var gott nu när man inte är sugen på så mycket. 
Linnéa och jag skickade kort till varandra ha ha :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar