Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

söndag 1 september 2013

Kräftor

Barnen åt kräftor med oss igår hos Stefans pappa. Vi hade trevligt. Linnéa hade hjälpt mig i köket och bakat en Västerbottenpaj :) När vi kom hem på kvällen gjorde jag glass på kokosmjölk och fryst frukt. Nyttigt och svalkande god om man är förkyld som Stefan är nu. På kvällen åkte även lördagsgodis resterna fram till Isprinsessan av Camilla Läckberg som vi såg på dvd.  Nu är det jobbdags igen, vi har sovit dåligt inatt. Varken Stefan eller jag kunde somna. Stefan förkyld och jag stressade upp mig över att somna så till slut gick det inte alls. Sov såklart som bäst när klockan ringde halv fem imorse... Men dagen är snart slut, ska köpa nya kaffepuckar idag på lunchrasten till vår Nespresso maskin. Puckarna med små kakaoböns bitar i är god. Det blir gott att ta med till fotbollen ikväll med varm mjölk. Det börjar bli höst nu, löven börjar falla av från träden och luften bli kyligare. Såg även att Stefans pappas astrar börjat blomma vilket är ett hösttecken :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar