Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

måndag 2 september 2013

Å han nös och han frös...

Stackars gubben hade snuva... Ja, här snörvlas det och hostas. För en gång skull har det inte drabbat mig så hårt. Trötta efter att inte ha sovit inatt var vi jättelata och köpte pizza efter Benjamins fotbollsmatch, en stor en! Herregud vilken baota pizza! Det är skönt att tillåta sig vara lat ibland, jag tog tom bussen en hållplats till pendeln efter jobbet och bussen från pendeln upp till oss. Har aldrig hänt förut men skönt var det :) Blir till att lägga på några kilometer extra på löprundan imorgon tror jag, för Stefan hade varit snäll och köpt en hel burk med naturgodis till mig. Jag fick det som en liten överraskning när jag kom hem från jobbet. Så här myser vi på blanka vardagen som om det vore helg och inte nog med det så köpte ju jag nya kaffepuckar på lunchen med mörkchoklad i, dock inget socker. Så nu har vi druckit gokaffe också. Ha ha det är tur att vi rör på oss nästan varje dag annars skulle vi bli tjockisar :) Nu ska vi se på dvd och mysa i soffan som två valrossar :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar