Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

fredag 5 oktober 2012

Händerna upp i luften nu blir det spenatlasagne...

Idag på dan har jag träffat min chef som jag känner mig lite stolt över, efter mötet kände jag mig lite stolt över mig själv också. Skönt med bekräftelse på "riktigt" och inte via facebook eller liknande som jag tyvärr tror blivit som ett enda stort forum för uppmärksamhet, uppmärksamhet som det inte går att ta på på riktigt. Nu har jag precis tagit ut en spenatlasagne ur ugnen. Igår bakade jag en chokladrulltårta med smörkräm. På kvällen fick vi besök av Stefans kollegor Tina och Niklas som kom förbi med ambulansen. De hade lugnt så vi hade tur att få sitta och prata och fika tillsammans alla fyra. Mysigt, som i en små stad. Händerna upp i luften :) nu kommer snart min älskling hem från jobbet! 
Trevlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar