Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

fredag 4 maj 2012

Trevlig helg!

Vi skall jobba hela helgen men har passat på att ha lite trevligt mitt i veckan istället. I tisdags bjöd Stefans mamma oss på god mat och dryck på O´learys. Det var trevligt vi småpratade och drack öl, hon är så lugn och snäll. Igår var jag ut och åt med jobbet, vi hade avslutning på de två samverkans veckor vi haft tillsammans med brand och polis. Galet gäng som säkert kommer ses igen framöver. Nu har jag och älsklingen min precis varit ute i skogen och cyklat. Usch och fy vad svårt det kan vara vissa partier! Jag har slagit mig så mkt sista tiden att jag blivit lite feg och då går det ännu sämre... Blev riktigt arg idag så adrenalinet sköt i höjden och vipps så gick allt mkt bättre. Förstår nu varför en del idrottare slår och bankar på sig själv innan de skall tävla... :) Nu skall jag handla lite mat, kaffe och bröd sen bär det av mot jobbet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar