Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

onsdag 22 februari 2012

Regnet det bara öser ner...

Och snön den försvinner... Trist, det var så ljust och fint. Om jag fick önska kunde snön ligga kvar gnistrande vit, mycket vit fin snö ända till april. Sen kunde den snabbt få smälta undan så det är torrt och fint till Valborgsmässoafton. Idag har vi ätit rimmad oxbringa med riven pepparrot hemma hos Stefans pappa. Gjorde ngr små semlor också. Igår köpte jag tre nya böcker på Ica Maxi, Carin Gerhardsen som skrivit dem var där. Jag visste inte att det var hon i egen person som stod där först. Vi små pratade lite sen skrev hon i mina böcker. Hon var trevlig, tidigare hade hon jobbat som IT tekniker men hon kom på att hon nog var bättre på att skriva så hon provade och på den vägen är det... Modigt! Nu skall jag jobba natt, också ganska modigt. Eller..?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar