Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

lördag 4 februari 2012

Grabbarna grus...




Igår kväll lagade vi vildsvin och Hasselbackspotatis, det blev gott. Grabbarna satt och spelade vid varsin skärm. Linnéa var hemma hos sin kompis Mathilda. Tidigare i veckan var jag, Stefan och Benjamin i Bjursås med våra vänner Jerry, Britt-Marie och deras dotter Wilda. Bjursås ligger strax utanför Falun och är en jättefin skidanläggning. Det var riktig fjällkänsla där. Vi bodde i en fin stuga precis bredvid liften till en av backarna. Stefan hade varit där tidigare men det var första gången jag var där. Det blev inte så många bilder tagna tyvärr. Visar även ett kort på min mamma och min gudmor Lena som kom ner och tog hand om alla barnen en kväll när Stefan och jag gick på konsert. Det är min mamma som har kort hår på bilden. Fortsatt fin söndag och ut i vinterlanskapet och njut nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar