Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

tisdag 3 maj 2011

Det är så jag säger det...

Godmorgon. Hoppas att Ni sovit gott. Det har inte jag. Men idag är en ny dag med en ny natt, gissar på att jag somnar i soffan till filmen vi hyrt. Det minner om barndom att få somna tryggt i knät, bli inburen till sängen och inte vakna förrän morgonen därpå. Nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på Hellström Det är så jag säger det Den har jag lyssnat på om och om igen sista dagarna. Så vackert piano och en text som tog några gånger innan jag förstod. Nu har det blivit en av mina finaste låtar. I em skall jag till hästen och sen hem för att springa runt sjön här i närheten i den trakt som lyckligtvis kommit att bli en av mina hemtrakter. Mm, livet bjuder om vi vågar ta emot. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar