Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

fredag 1 oktober 2010

Vårt dagliga bröd giv oss idag...

Vissa dagar bjuder på lite mer än andra. Idag var en sån dag, nästan som om Gud själv fanns mitt ibland oss!
Vi har ätit sopplunch och fikat på Rosendal, Niina och jag. Tittat på höstblommor, vackra ny skördade grönsaker, honung mm... Pratat och pratat om allt mellan himmel och jord. Skrattat och nästan satt kaffet i halsen. Sen att jag fick för mig att nästan kasta ut mitt över axeln är en annan historia...
I butiken, som var fylld till bredden med godsaker och hantverk fanns bla äpplemarmelad med kardemumma.
Jag hade många fler bilder att visa från idag, men de vänder sig upp och ner och krånglar när de skall ut här. De vill helt enkelt inte. Så jag får väl säga slut för idag och trevlig helg på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar