Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

lördag 26 april 2014

Myshelg

Igår åkte jag, Stefan, Linnéa, Benjamin och Benjamins kompis Casper till Ösmo där det var fotbollsmatch för små killarna. Dom vann första matchen i St Erikscupen med 3-1 mot Ösmo. Efter matchen åkte vi till min kära svärfar och lagade mat. Hans tulpanrabatt stod i full blom. Calle var hos sin kompis Simon men kom sen senare på kvällen.
Linnéa hade fotat av ett foto på mig och min kära kusin när vi var med på reklam om papper för Korsnäs, Calle var så lite och söt med sin lilla Festis. 
 Idag har vi varit och gjort ärenden, varit och sprungit och sen blev vi bjudna på jättegod mat av Calle och Linnéa som gett oss det i julklapp. Det var god pasta och smaskig snabb cheesecake till efterrätt. Linnéa och Calle skrattade så de grät när de insåg att de dukat bordet med en gardin. Nu ska vi sova. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar