Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

lördag 29 mars 2014

Gokaffe bollbullar och raketfart :)

Igår jobbade jag först på dagen, unnade mig en jättegod kall kaffedryck som lite lördagsgodis på vägen hem :) Sen blev det tvättstuga och bak av bullar till Benjamins fotbollslag. Hittade jättesöta bullformar med bollar på. På kvällen var Calle med sitt innebandylag på bowling, så Steffe och jag tog först med Linnéa på en löprunda i skogen, sen gick vi med henne på pizza hut. Det var så fint i skogen i skymningen när vi sprang. Steffe sprang lite snabbare än oss, det blev rätt snabbt mörkt och just som Linnéa och jag säger att det skulle inte förvåna om han vänt och ska busa och skrämma oss, ser vi en cykel mitt i skogen och en skugga som rör sig. Linnéas skutt och ilfart fram längs spåret skrattar jag åt än, att nån helt plötsligt kan få raketfart fick jag se där ha ha :) Nu var det i te Steffe som busade utan bara en vanlig cykel och skuggan av en gren :) Men det är mkt vildsvin i skogarna där vi bor så lite småläskigt är det. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar