Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

onsdag 19 februari 2014

Ledig onsdag :)

Igår var ledig dag :) fixade och donade lite medan Stefan sov efter nattpass. På em åkte vi först skridskor vilket resulterade i att mitt vänstra långfinger idag är rätt mycket tjockare. Provade lite snyggt att göra samma balans övningar på skridskor som Linda och jag gör på gympan. Man ska stå på ett ben och snurra runt ha ha :) Benjamin skrattade gott när jag låg där och sprattlade, jag med :) På kvällen sen blev det en liten runda till bl.a. ÖB för lite ny tandkräm mm Sen mys i soffan och titta på tv, somnade vid tio, skönt o lägga sig i tid när man ska upp tidigt. Köpte den här fina blomman till min svärfar igår. Han är duktig på blommor, hittade den här fina för bara 10kr :) Hade mamma bott närmre hade jag köpt en till henne med, hon är också bra på dom här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar