Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

fredag 9 september 2011

Lördag morgon och kaffet smakar gott...

Det har blivit sådär kallt i luften om mornarna så det inte längre räcker med linne. Imorse åkte både mysbyxor och huvtröja på. Nyvaken, spillde jag naturligtvis ut halva kaffet över mig! Så nu sitter jag ändå här och småfryser... Men kaffet smakar gott i alla fall. Veckan har bestått av arbete. Har varit tre dagar på mitt gamla jobb. Ett kärt och tryggt återseende. Skall vara där några gånger i månaden framöver. Idag väntar mitt vanliga jobb. Där har jag börjat inskolning av en ny tjänst som jag skall ha på femtioprocent på sidan av min vanliga. Får vi se hur det går... Det är en del jobb nu. Men jag måste ju fylla tiden med något nu när Calle och Linnéa börjat skolan hos sin pappa och bara bor hos mig varannan helg. Blev som ett tomt hål på någotvis. Vet inte vad jag skall göra med all tid riktigt. Stefan och jag har börjat cykla mountainbike i skogen, det är roligt. Så vill Ni se på lårkakor får Ni fråga efter mig. Nu skall jag göra några smörgåsar att ta med till jobbet, på "köpebröd". Gott med det ibland när man ätit hembakt en längre tid. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar