Välkommen!

Glimtar ur mitt liv för nära och kära.

lördag 9 april 2011

Vindarna vaknar och vänder...

Ja, livet visar in på nya vägar. Kort sagt jag har nytt sällskap längs min väg. Här är han i egen person med liten vid sidan. Idag var vi i Tyrestaby. Vi gick i skogen, grillade korv och mådde bra. I det bruna gräset spirar små nya gröna grässtrån upp, myrorna hade också vaknat och jobbade för fullt. Linnéa hade gjort pinnbrödsdeg, jag hade bakat egna korvbröd vilket fick korven på bilden att se enorm ut. Calle var inte med han spelade fotbollsmatch och kom tillbaka som glad tvåmålsskytt.














2 kommentarer:

  1. Oj, oj! Underbart! :)

    Sen vi kom hem till Sverige igen så har det kliat i fingrarna av saknaden efter min reseblogg. Så i fredag när jag hade eftermiddagen ledig tog jag tag i saken och skapande ytterligare en blogg. En "hemma" blogg, om livets bana upp ner, hit och dit.

    http://unhd.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Vad fin Din nya blogg var, inte oväntat förstås. Kul med såna typer av "vardags" bilder, du är så duktig på att fota gumman. Den med borren och spånflisor tyckte jag jättemycket om. Vi ses ngn dag tycker jag. Snart kan vi paddla också, det skall bli roligt. Kram kram

    SvaraRadera